Известие

Collapse
No announcement yet.

комплект носачи за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лоша работа,сега кажи,че и гаранция няма!?
    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

    Comment


    • Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
      Лоша работа,сега кажи,че и гаранция няма!?
      Казвам няма. Взех ги от Германия. Предполагам, че скърцат горните тампони. Поне на външен вид изглеждат, че гумата не е отлята към оста и корпуса и превърта. Стегнати са при свален детайл в горе долу работно положение. Просто не виждам ако колата е с гуми и стъпила на асфалта как ще се бръкне да се стегнат.
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • Моите са същите и тампоните на горните се разскърцаха есента при падане на температурите, до тогава към година и половина откакто ги сложих нямаше скърцане. Не знам дали си струва само смяна на тампоните на горните и дали би имало по-дълготраен ефект с оглед елиминиране на скърцането или направо ще сменя горните пак със същите. Като мина проверка ще видим какво е дереджето.
        Alfa 156 2,4 JTD '99

        Comment


        • Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщение
          Моите са същите и тампоните на горните се разскърцаха есента при падане на температурите, до тогава към година и половина откакто ги сложих нямаше скърцане. Не знам дали си струва само смяна на тампоните на горните и дали би имало по-дълготраен ефект с оглед елиминиране на скърцането или направо ще сменя горните пак със същите. Като мина проверка ще видим какво е дереджето.
          Стария собственик на моята 156-ца ми каза, че при падане на температурата като се разкърцат горните тампони ходел някъде да му ги напръскат с нещо и се оправял проблема. Ако искаш ще се свържа с него да го питам с какво точно се пръска ?
          Alfa 156 1.8 TS 98г.

          Comment


          • Първоначално публикувано от indig0 Покажи съобщение
            Стария собственик на моята 156-ца ми каза, че при падане на температурата като се разкърцат горните тампони ходел някъде да му ги напръскат с нещо и се оправял проблема. Ако искаш ще се свържа с него да го питам с какво точно се пръска ?
            Може да питаш, но се съмнявам ефекта да е относително по-дълготаен с повърхностно пръскане с какъвто и да е спрей. Трябва сваляне и обилно смазване с морска или медна грес, която да държи максимално дълго, да не се отмива лесно - това го има по подругите теми свързани с полиуретанови тампони, за гумените трябва да важи същото.
            Alfa 156 2,4 JTD '99

            Comment


            • Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщение
              Може да питаш, но се съмнявам ефекта да е относително по-дълготаен с повърхностно пръскане с какъвто и да е спрей. Трябва сваляне и обилно смазване с морска или медна грес, ===== за гумените трябва да важи същото.
              На петролна основа са и гумата не е маслоустойчива......ползват се т.нр PTFE течни спрейове.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                На петролна основа са и гумата не е маслоустойчива......ползват се т.нр PTFE течни спрейове.....
                кажи "тефлонови" течни спрейове, че с туй PTFE звучи почти извънземно
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • Здравейте колеги.От скоро имам Алфа 156 1.8 бензин+газ.Направо на проблема.Когато я взимах,младежа естествено ме излъга че имало само -"Некакви тампони за смяна".Както и да е-иначе ми хареса колата-купих я.На равен път колата спи,проблема е равния път в България е ...Иначе тропа скърца и т.н.особено когато е студено.Аз съм от Перник,карам я тука в един сервиз,хората я дигнаха на подемника и почнаха:Четири тампони горни носачи,една предна биалетка,две задни биалетки,два тампона на стабилизираща щанга,два носача предни долни и някой други неща но те не са по темата-както и да е.За работа ми сметнаха 160 лв,за части 390 лв и общо 550лв.Прочетох много внимателно цялата тема/както и други теми/ и видях че има много варианти и марки за моя случай.Аз се спрях да си поръчам от немския сайт носачи "ATP".Не ми се рециклира и не ми се дават сума пари за TRW.Сега в момента два долни,два горни,две предни биалетки струват 108.50 евро+казвате 20 евро пощенски.Това е грубо 260лв.Мисля че е най-изгодно да поръчам така и от тук да си взема останалото.И по този начин ще сменя и горните носачи/които имат още хляб/.Проблема е че не мога да се регистрирам.Вие как се справихте?Другия вариант е от Пловдив,но там ще е 330лв.Предполагам че всеки иска да спести тези 70лв разлика.Така че моля за малко помощ,може и на лично за да не пълним излишно темата.Благодаря предварително

                  Comment


                  • Ползвай гугъл хром браузър с преводачката. Идеално превежда на англииски. Трябва ти и регистрация в пейпал
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • 3D-Secure Authentifikation fehlgeschlagen. Die Transaktion wurde abgelehnt.

                      Е това излиза,превода е 3D-Secure удостоверяване е неуспешно. Сделката е била отхвърлена.
                      А аз плащам с маестро,имам и в пейпал регистрация но мисля че някой код който не виждам някъде...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Exhumator Покажи съобщение
                        3D-Secure Authentifikation fehlgeschlagen. Die Transaktion wurde abgelehnt.

                        Е това излиза,превода е 3D-Secure удостоверяване е неуспешно. Сделката е била отхвърлена.
                        А аз плащам с маестро,имам и в пейпал регистрация но мисля че някой код който не виждам някъде...
                        Ами щом имаш регистрация ползвай я. Има едно поле което трябва да маркираш под общите удловия - че си съгласен с тях
                        Алфа 156 1,8ТС 1998г

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          На петролна основа са и гумата не е маслоустойчива......ползват се т.нр PTFE течни спрейове.....
                          Имам PTFE Вюрт, значи трябва да свърши работа. А дали ще има ефект без разкачване?
                          Alfa 156 2,4 JTD '99

                          Comment


                          • Пръскаш повечко просто.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Пръскаш повечко просто.....
                              Ok. Мерси за съвета.
                              Alfa 156 2,4 JTD '99

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                                Казвам няма. Взех ги от Германия. Предполагам, че скърцат горните тампони. Поне на външен вид изглеждат, че гумата не е отлята към оста и корпуса и превърта. Стегнати са при свален детайл в горе долу работно положение. Просто не виждам ако колата е с гуми и стъпила на асфалта как ще се бръкне да се стегнат.
                                Има начин гумата да стъпила в работещо положение и тампоните да бъдат затегнати!
                                При теб нещата приличат на не правилен монтаж.
                                Първоначално публикувано от Exhumator Покажи съобщение
                                Здравейте колеги.От скоро имам Алфа 156 1.8 бензин+газ.Направо на проблема.Когато я взимах,младежа естествено ме излъга че имало само -"Некакви тампони за смяна".Както и да е-иначе ми хареса колата-купих я.На равен път колата спи,проблема е равния път в България е ...Иначе тропа скърца и т.н.особено когато е студено.Аз съм от Перник,карам я тука в един сервиз,хората я дигнаха на подемника и почнаха:Четири тампони горни носачи,една предна биалетка,две задни биалетки,два тампона на стабилизираща щанга,два носача предни долни и някой други неща но те не са по темата-както и да е.За работа ми сметнаха 160 лв,за части 390 лв и общо 550лв.Прочетох много внимателно цялата тема/както и други теми/ и видях че има много варианти и марки за моя случай.Аз се спрях да си поръчам от немския сайт носачи "ATP".Не ми се рециклира и не ми се дават сума пари за TRW.Сега в момента два долни,два горни,две предни биалетки струват 108.50 евро+казвате 20 евро пощенски.Това е грубо 260лв.Мисля че е най-изгодно да поръчам така и от тук да си взема останалото.И по този начин ще сменя и горните носачи/които имат още хляб/.Проблема е че не мога да се регистрирам.Вие как се справихте?Другия вариант е от Пловдив,но там ще е 330лв.Предполагам че всеки иска да спести тези 70лв разлика.Така че моля за малко помощ,може и на лично за да не пълним излишно темата.Благодаря предварително
                                Както при колегата Alamo, неправилен монтаж или дефект винаги може да възникне. Световните марки връщат цели серии автомобили заради грешки!
                                За мен основната разлика при покупката на носачите от България е РЕАЛНАТА ГАРАНЦИЯ!
                                Last edited by clever; d.m.y г., 09:12.

                                Comment

                                Working...
                                X